Komt herwaarts tot Mij.

20-06-2014 21:48

Komt herwaarts tot Mij.

 

 

 

Een zware last drukt op mij.

Een pak van zonde.

Een pak wat ik niet kwijtraak.

Het pak wat alleen, maar zwaarder wordt.

 

Kom herwaarts tot Mij.

Geniet niet langer van deze aarde.

Laat je last toch vallen.

Bij Christus kruis.

 

De wereld geeft veel te genieten.

Een vreugde die ik eens verlies.

Ik ga op in de zonde.

En doe God verdriet.

 

Kom herwaarts tot Mij.

Geniet niet langer van deze aarde.

Laat je last toch vallen.

Bij Christus kruis.

 

Mijn carrière is alles.

De mens prijst mij met roem en eer.

Mijn roem een eer duurt kort

Want mijn naam vergeten zij in de toekomst weer.

 

Kom herwaarts tot Mij.

Geniet niet langer van deze aarde.

Laat je last toch vallen.

Bij Christus kruis.

 

 

Ik voel men last weer.

K’ was ze haast vergeten.

K’ vroeg  eerbiedig aan de Heer.

Of Hij mijn last wil wegnemen.

 

Kom herwaarts tot Mij.

Geniet niet langer van deze aarde.

Laat je last toch vallen.

Bij Christus kruis.

 

De Heere heeft mij nu rust gegeven.

Mijn zonde pak ligt bij het kruis.

Ik heb geleerd: Gods juk is licht en zacht

En ik mag Hem later roemen in het eeuwig vaderhuis.

 

 

20 oktober 2013